м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 18
район м. Чернігівська, Дарницька пл.

Заміна оливи в трансмісії автомобіля

Автомобільна трансмісія – складний агрегат, який складається з великого числа рухомих деталей. У процесі роботи між ними створюється підвищене тертя, і вони нагріваються. Масло в коробці передач виконує роль змащування частин і відводить надлишкове тепло, продовжуючи термін служби трансмісії. Крім того, в автоматичній коробці передач масло є додатковим робочим тілом, яке передає обертаючий момент на планетарні передачі.

Навіщо міняти трансмісійне масло?

Масло складається з базової основи і пакету присадок. В процесі роботи масло поступово втрачає свої початкові властивості: виробляються присадки і погіршується захист деталей трансмісії. В справному автомобілі температура всередині коробки досягає +150 ° C. У цих умовах старе масло з відпрацьованими присадками починає пінитись і втрачає свої мастильні властивості.

Старе масло в коробці не здатне створити захисну плівку на деталях, що труться – втулках, підшипниках і шайбах. Вони перегріваються, на них осідає нагар – і, як наслідок, погіршується перемикання передач. Це може проявитися гудінням шестерень коробки передач під час руху, а через 300-500 км після появи гулу почнеться поступове руйнування зубів шестерень.

В АКПП при несвоєчасній заміні масла часто з’являється підтікання  сальника первинного вала. Якщо підтікання почнеться під час руху і залишиться непоміченим, масло може повністю витекти – і коробку заклинить. Якщо підтікання починається під час стоянки, може виникнути та сама проблема: за час стоянки під машиною утворюється калюжа з трансмісійного масла, а коробка перестане працювати на перших же хвилинах після запуску двигуна.

Проводити заміну трансмісійного масла необхідно вчасно, до появи сторонніх шумів і проблем з перемиканням передач. Так ви заощадите гроші на дорогому ремонті і подовжите термін служби автомобіля.

Увага! Варіатор

Варіатори мають особливу конструкцію: в них відсутні планетарні передачі, а перемикання обертаючого моменту відбувається безперервно. Деталі варіаторної трансмісії працюють в умовах підвищеного навантаження і в жорсткому температурному режимі. При неякісному мастилі вони швидко виходять з ладу. Ремонт варіатора дуже дорогий і не кожен автосервіс візьметься за його ремонт.

Багато автовласників стверджують, що варіаторная коробка ненадійна, швидко виходить з ладу. Однак автовиробники все частіше обладнують такою трансмісією нові автомобілі. Для того щоб він прослужив досить довго, треба просто вчасно міняти в ньому масло. Якщо по заміні рідини строгих вказівок немає, орієнтуватися слід на пробіг 20-30 тис км.