м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 18
район м. Чернігівська, Дарницька пл.

Ремонт ходової частини

В процесі експлуатації автомобіля періодично виникає необхідність обслуговування і ремонту ходової частини автомобіля. І трапляється це незалежно від того, де і в яких умовах експлуатується машина. Справа в тому, що навіть при русі по ідеально рівній поверхні, частини ходової піддаються значним навантаженням, які в свою чергу сприяють знос. Очевидно, однак, що при їзді по нашим дорогам, де кожна поїздка може привести до необхідності ремонту, потреба в контролі за станом системи і ризик її виходу з ладу підвищуються..

Крім того, експлуатація машини в міських умовах також не сприяє збереженню деталей. Пробки, світлофори, бруківка і рейки, що постійно зустрічаються на шляху, – це перешкоди, від яких в значній мірі страждає ходова частина автомобіля.

Заміна амортизаторів

Несвоєчасна заміна амортизаторів, які є, без перебільшення, однією з важливих частин підвіски, призведе до погіршення якості поїздок через те, що ви почнете відчувати все вибоїни на дорозі. Компетентні фахівці нашого автосервісу виконають заміну амортизаторів в мінімальні терміни, з максимальною відповідальністю і відповідно всім технологічним вимогам. Найголовніша умова роботи – це результативність і довговічність. Наші майстри, володіючи величезним досвідом роботи, при проведенні ремонту роблять все не тільки швидко, але і кваліфіковано.

Заміна кульової опори

За допомогою кульової опори здійснюється рухоме з’єднання важеля підвіски з маточиною колеса. Опора являє собою шарнірне з’єднання, яке забезпечує поворот колеса. За своїм конструктивним виконанням кульова опора складається з металевого штока з наконечником у вигляді сфери, який запресований в металевий корпус. Для того щоб в даному шарнірному з’єднанні забезпечувалася герметичність і був відсутній зазор використовуються пластикові вкладиші і захисний гумовий чохол, який запобігає потраплянню різного роду забруднень всередину.

В процесі експлуатації автомобіля кульові опори постійно відчувають серйозні навантаження, в результаті чого відбувається руйнування пластикових вкладишів. Між корпусом опори і пальцем виникає зазор.

До занадто швидкого зносу кульових опор призводить:

  • наявність заводського дефекту;
  • пошкоджений гумовий пильовик, що призводить до потрапляння бруду та пилу всередину опори;
  • занадто сильні удари при потраплянні в яму, а також при наїзді на перешкоду.

Далі перерахуємо ознаки, за якими слід судити про те, що кульові пора міняти:

  • В районі маточини при повороті рульового колеса чути скрегіт і скрип;
  • При проїзді нерівностей на малій швидкості чути виразний стук; 

Коли гальма потребують обслуговування, вони зазвичай подають певні попереджувальні сигнали.

Загальні ознаки зносу:

  • Низька або м’яка педаль гальма, що може означати наявність повітря в гідравлічній системі.
  • Червоний індикатор на панелі приладів, який може вказувати на проблеми в гальмівній системі.
  • Помаранчевий індикатор на панелі приладів, який може сигналізувати про проблеми з системою ABS.
  • Постійний скрип і вереск при гальмуванні – ці звуки можуть означати, що прийшов час для заміни гальмівних колодок.
  • Занадто тонкі колодки або гальмівні диски – зношені колодки або диски не можуть протистояти надвисоким температурам, які виникають при гальмуванні.
  • Великий внутрішній діаметр гальмівного барабана – зношені колодки або барабани не тільки менше розсіюють високу температуру, вони також можуть викликати збільшення ходу педалі.

Все це може призвести до збільшення гальмівного шляху і проблем з гальмуванням в екстреній ситуації. Занадто тонкі гальмівні диски і барабани можуть просто не витримати напруги і тріснути. Пам’ятайте, що як тільки ви помітили будь-який з цих ознак, то буде незайвим перевірити гальма. Ми рекомендуємо проводити діагностику гальмівної системи хоча б раз на рік.