м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 18
район м. Чернігівська, Дарницька пл.
Діагностика ходової частини

Діагностика ходової частини

Без своєчасної діагностики ходової частини та своєчасного ремонту підвіски неможливо забезпечити справний і безпечне функціонування автомобіля. Досвідчені водії знають, що якщо в машині «застукало», необхідно негайно звернутися до фахівців.

Ходова частина (вона ж – підвіска автомобіля) це сукупність вузлів і деталей, що забезпечують комфорт, динаміку і керованість автомобіля в дорозі.

В процесі експлуатації автомобіля найбільшим навантаженням піддаються деталі підвіски. Всі нерівності дороги у вигляді поштовхів і ударів передаються на її елементи. Від того, в якому стані знаходиться підвіска, залежить безпека і зручність керування транспортним засобом.

Пересування на автомобілі з несправною підвіскою вкрай небезпечно. Значна частина несправностей ходової частини автомобіля дається взнаки несподівано. Типовим прикладом є наслідки їзди по дорогах з нерівним покриттям, яких, напевно, у нас більше, ніж доріг з ідеально рівною поверхнею.

У той же час неполадки виникають і при простому зносі, проявляючись поступово протягом довгого часу. Про необхідність термінового звернення до автосервісу  починають попереджати сторонні шуми і звуки, які виходять з боку підвіски.

Сторонні звуки в підвісці можуть не відображатися на поведінці автомобіля під час руху, але, як правило, свідчать про необхідність діагностики ходової.

Діагностику вважають методом профілактики. Вона для того і потрібна, щоб можна було вчасно запобігти небажаним моментам в дорозі і зберегти життя своїх пасажирів і випадкових пішоходів.

Кожен день цього робити не потрібно. Але два рази в рік (наприклад, при зміні шин «зима – літо») потрібно. А якщо пробіг вашого автомобіля більше 10 тисяч, то вже точно пора робити комплексну діагностику ходової частини. Рекомендується проводити діагностику регулярно. Не обов’язково відраховувати 10000 км, «завдяки» нашим поганих дорогах профілактичний огляд повинен проводитися частіше. Часто виникає потреба в екстреній діагностиці після «візиту» в приховану під калюжею яму. В результаті такого механічного впливу на ходову може з’явитися гул, стукіт, люфт керма, машину може почати кренити або тягнути в сторону.

За результатами діагностики ходової частини (підвіски) автовласник отримує спеціальну відомість з переліком виявлених дефектів і необхідного обсягу робіт з ремонту ходової частини (підвіски). Фахівці визначать ступінь необхідності і пріоритет виконання тих чи інших робіт, а також дадуть рекомендації з придбання і експлуатації необхідних запасних частин.