м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 18
район м. Чернігівська, Дарницька пл.
Балансування коліс

Балансування коліс

Експлуатувати автомобіль без балансування коліс – це все одно, що викидати гроші на вітер. І що ще важливо, балансування коліс впливає на безпеку руху. Биття невідбалансованого колеса призводить до того, що починає «з’їдатися» колісна гума, з’являються вібрації на кермі автомобіля, причому вібрації можуть бути досить сильними. А, відповідно, під впливом вібрації не тільки ускладнюється керування автомобілем, але і починають деформуватися і зношуються деякі деталі, що відносяться до системи управління.

Від вібрацій і биття починають рости навантаження на вузли і деталі підвіски, починають розбиватися підшипники. Биття колеса негативним чином позначається на стані гальмівних колодок і гальмівних дисків.

Тому у багатьох автовласників закономірно виникає питання: як часто треба робити балансування коліс? Потрібно відразу сказати, що однозначно відповісти на це питання неможливо, так як багато залежить від того, який стиль їзди використовує водій і якими шляхами автомобіль їздить.

Мається на увазі стан дорожнього покриття. Одна справа, якщо автомобіль їздить по нормальним дорогам з хорошим покриттям і, зовсім інше, якщо машина їздить по розбитим дорогам з великою кількістю ям і вибоїн.

Як часто робити балансування коліс?

Якщо автомобіль експлуатується в нормальних умовах, їздить по якісним дорогам і при цьому стиль водіння не агресивний, балансування коліс слід проводити за графіком, який рекомендує виробник. У різних виробників періодичність перевірки і балансування коліс складає 10-15 тисяч кілометрів. Але потрібно розуміти, що це досить умовні цифри.

Припустимо, автовласник змінює гуму з зимової на літню або навпаки. Балансування обов’язкове в цьому випадку. Навіть якщо автомобіль проїхав меншу відстань після останнього балансування, то при заміні гуми балансування – це обов’язкова процедура.

Що стосується зимової шипованой гуми, то там взагалі окрема історія. Шипи мають властивості вилітати з гуми і, природньо, балансування може порушуватися. Крім цього, крига на дорогах, поява криги на дисках, все це може збивати балансування за рахунок ударів і нерівномірного зносу гуми. Тому для зими рекомендований пробіг між балансуванням становить 5000 км. Але знову ж таки ця цифра не є остаточною. Все залежить від того, який стан доріг в зимовий період.

Якщо колесо потрапило в яму і був серйозний удар, потрібно проводити балансування коліс. А якщо сталася деформація диска, то, швидше за все, доведеться не тільки проводити балансування, а й реставрувати диск колеса, якщо таке можливо. Після будь-якого відновлення пом’ятого диска, балансування обов’язкове.

Рекомендується провести балансування коліс, якщо має бути далека поїздка на відстань понад 2000 кілометрів. Після такої поїздки бажано знову провести балансування коліс.